Foot models

Foot models - sprawa nieznana w polskich realiach. Tłumacząc na język polski: są to modele lub modelki stóp. W świecie modelingu part models, czyli modele części ciała, są powszechni. Prócz oczywiście Polski. W naszym kraju taka profesja nie istnieje. Zapewne dlatego, że Polacy są tak urodziwi, iż nie należy szukać daleko :-P Kiedyś ktoś Mi powiedział, że któryś z najbardziej znanych projektantów mody zachwycił się nogami Anji Rubik, po czym dowiedziawszy się, że jest Polką, stwierdził: to wszystko tłumaczy, bo Polki mają świetne nogi. I faktycznie coś w tym jest. Niewiarygodnie wiele Polek ma kształtne nogi, co z pewnością potwierdzicie.

Oprócz świata modelingu foot models możemy znaleźć w świecie erotyki, a ściślej biorąc we wszelkiego rodzaju fetyszach związanych ze stopami. Również pod tym względem w Polsce jest ubogo, a przy tym tego typu zajęcie wzbudza najczęściej szok i niedowierzanie. Około dwóch miesięcy temu na portalu Onet trafiłam na wzmiankę (tam rzadko można znaleźć artykuły) o byłej koszykarce, najwyższej kobiecie w Rosji, która w żaden sposób nie kryje się z tym, iż zarabia na fetyszu stóp. Osobiście mam głęboko gdzieś to, co inni myślą o Moim zainteresowaniu, jednak ze względów bezpieczeństwa i dla świętego spokoju nie afiszuję się z tym. Taki mamy klimat. 

W dzisiejszym poście przedstawiłam 16 najbardziej lubianych przeze Mnie modelek stóp. Zestaw jest bardzo wybiórczy, gdyż ogranicza się do pań, które są Mi znane. Miejsca, które im przyznałam, również mogą być dyskusyjne, w końcu tak trudno wybrać jedno piękno nad drugie...

16. CandyColoredToes

Dlaczego ostatnie miejsce przyznałam tej Greczynce...? Bo ktoś musiał być ostatni. Jednak sprawdżcie jej stronkę, naprawdę jest na co popatrzeć.


 15. GradnisSolum

Nic nie wiem o tej pani poza tym, że ma stopy w niesamowitym rozmiarze 44! Podobnie jak u Mnie, mały palec, pod wpływem źle dobranego obuwia (cięęęężko było dostać w dzieciństwie...) jest podwinięty. Jednak biorę pod uwagę genetykę, nie deformacje nabyte. Moim zdaniem stopy są zbyt szczupłe, stąd tak niskie miejsce. Poza tym pani nie pokazuje nic więcej, podczas gdy miły uśmiech również liczył się w tej kategorii. 


14. Lolatoenailz

Co Mnie zachwyca, to niesamowita dbałość o pedicure oraz ozdoby stóp. Nie udało Mi się zdobyć więcej informacji o posiadaczce tych przepięknych stóp.



13. Ekaterina Lisina

Wspomniana na początku Rosjanka o imponującym wzroście 206 centymetrów ma stopy w rozmiarze 47! Wydaje się, iż Ekaterina aka Goddess Calipso odeszła nieco od świata fetyszu stóp i skupiła się na modelingu.
                                                Strona internetowaInstagram

12. Miss Scarlett Vixxen

Pomimo wątpliwości umieściłam tą panią w rankingu. Ma ładne stópki, ale... jej zdjęcia są sztampowe. Na wszystkich wygląda tak samo. Reklamuje się jako fetish model. Nic więcej nie wiem.



11. Footfetish

Pod tą banalną nazwą kryją się słodkie stópki i słodka twarz aniołka. Jednak gdy sprawdzimy drugi profil tej pani sativaskies okaże się, że nie taki z niej znowu aniołek... 

10. Stella Liberty

Bardzo znana w Stanach Zjednoczonych, mieszkająca w LA modelka stóp i Domina, posiadaczka tytułu Najseksowniejszych Stóp Świata. Jak widać Ja ich nie uznałam za godnych Mego pierwszego miejsca... Słowo honoru, że nie z zawiści. Przewijajcie dalej, a sami się przekonacie, że miałam rację. W każdym razie koniecznie odwiedźcie jej stronę, bo warto!




9. FootsieQueen

O tej pani nic nie wiadomo prócz tego, że ma duże, proporcjonalne stopy z pięknymi palcami, tatuaże, gęste, ciemne włosy i zapewne urodziwą twarz.


8. Lissfeet

Ta 25-letnia Kolumbijka urzekła Mnie przede wszystkim przepięknymi panokciami u stóp. I choć nie ma idealnej formy stóp oraz ma tatuaż na stopie, czego nie lubię, z powodzeniem znalazła się ze swoimi stópkami w rozmiarze 38 w Moim rankingu.


7. CrazyForFeet

Mieszkająca w Dallas posiadaczka stópek w rozmiarze 39 kocha się nimi chwalić. Przy tym ma przyjemną urodę, więc miło popatrzeć.

6. FootQueenBee

Nie udało Mi się ustalić skąd pochodzi ta pani ani jaki ma rozmiar stóp. Jednak tylko popatrzcie na zdjęcia - jak można było jej nie umieścić w zestawie?


5. Goddess Grazi

Z pewnością wielu z was zna piękne stopy w rozmiarze 42. tej Brazylijki. Goddess Grazi uwielbia pokazywać swoje stópki oraz idealny pedicure. Jest też fanką seksownego obuwia. Na jej stronie znajdziecie wiele materiałów skierowanych do osób uległych.

                                                 Strona internetowa, Instagram

4. Mistress Anita

Z pochodzenia Belgijka, mieszka w Dubaju. Zawodowo zajmuje się dominacją. Gdy pierwszy raz zobaczyłam jej stopy, pomyślałam sobie: a jednak ktoś jeszcze ma tak samo piękne stopy, jak Ja... Póżniej jednak doszłam do wniosku, że jednak Ja mam ładniejsze :-P


3. Becky Berardi

Znana jako BadAssBecky mieszka w Nowym Jorku i udziela się bardzo aktywnie w internecie. Posiada własną stronę, na której znajduje się ogromna ilość materiałów dla każdego. Becky jest 28-letnią, roześmianą, wesołą, rezolutną kobietką o bardzo zgrabnych i niewielkich stópkach w rozmiarze 35. Jej strona to must-seen dla każdego fetyszysty!



2. Amelinijka 

Uważam, że są to wyjątkowo piękne stopy. Polkę znalazłam przypadkowo na bdsm.pl i zachwyciłam się jej stopami oraz włosami. Wymieniałam z nią też parę wiadomości. Niestety, nie ma zdjęć, na których byłoby widać całe stopy, łącznie z podbiciem, i tylko z tego względu umieściłam ją na drugim miejscu. 



1. OhMandy

Najwyższe miejsce na podium zajęła 30-letnia Amerykanka ze względu na jej idealne stopy w rozmiarze 38 oraz uroczy uśmiech. Oceńcie sami!

Komentarze

  1. I think your feet would be easily listed among the TOP 3 :-)

    URSUS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Can't wait to have them rested on my face ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. There's a very special price for you: 500 zł per hour. Feet ONLY.

      Usuń
  3. When are you coming to Warsaw? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to można teraz zmienić klasyfikację bo osoba z pozycji 2 wzbogaciła swój profil o zdjęcie z podbiciem i zasługuje na 1 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. więcej zdjęć tych śliczności z drugiego miejsca jest na fetlife, w tym zdjęcie pełnego podbicia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.