Skype

Od dawna już myślałam, aby utworzyć VIP-owski sposób komunikacji ze Mną. Bardzo dużo osób pisze do Mnie na GG, ale zdecydowaną większość olewam, gdyż jest ich zwyczajnie zbyt wielu. Na pewno niektórzy piszą w celach zupełnie konkretnych, niestety giną w tłumie, a i Ja sama często, zbyt często, bywam podirytowana ciągłymi wiadomościami od zboczeńców, osób szukających taniego podrywu czy też nie potrafiących się choćby w podstawowym stopniu przedstawić i niestety się na niektórych wyżywam. Poza tym ciągle dostaję zapytania, czy znowu pojawię się na ShowUp. Dlatego zdecydowałam się wykorzystać Moje konto na Skypie, by za jednym zamachem umożliwić wirtualną adorację stópek oraz łatwy kontakt osobom, które nie są przypadkowe, w odróżnieniu od GG.

Przyjęcie do kontaktów będzie płatne w wysokości 30 zł, na czas nieokreślony. Program będzie się włączał przy starcie systemu, więc na ogół będę dostępna. Za rozmowę na żywo z audio i wideo będzie się płacić 2 zł za 1 minutę. Proste. Płatne z góry na konto bankowe, PayPal lub Yetipay. Będę też robić grupowe, półgodzinne spotkania, gdzie za wstęp trzeba będzie zapłacić 10 zł, a minimalna liczba uczestników będzie musiała wynosić 4 osoby. O planowanych spotkaniach będę informować co najmniej 20 godzin wcześniej. Mam nadzieję, że nie będą się zbyt często powtarzać takie sytuacje, kiedy nie będę w stanie dotrzeć na czas przed komputer.

Czy wszystko jasne? W takim razie przelej 30 zł na nr konta: 50 1020 5558 1111 1681 5040 0026, na PayPal lub Yetipay pod adres: boginiroza@yahoo.com i wyślij prośbę o przyjęcie do kontaktów wraz z informacją o przelewie użytkownikowi Skypa o nazwie: boginiroza

Zapraszam na pierwsze spotkanie grupowe 23 lutego o godzinie 22:30. Do zobaczenia :-)

Komentarze