Niedziela

Ten to normalnie Mnie rozbawił. Chcę zaznaczyć, że to jedyna wiadomość od tej osoby oraz że nie prowadziliśmy wcześniej żadnej rozmowy. I wracam do łóżeczka; pogoda jest okropna. A dziś miałam wrócić z Grajewa do Białegostoku i się zastanawiam jak Ja dojdę na dworzec w taki deszcz.

Witam Pania bardzo serdecznie oczywiście ze mam wiec jest możliwość służenia Pani jak to wygląda posiada Pani lokal czy muszę załatwić?Jak wygląda spotkanie z Pania jest godzinowe czy jest jakiś określony czas co do ceny mniej więcej jakie są to koszty ja prosił bym o porządna chłostę może być bez przywiązania kładę się na krześle i dostaje aż się Pani znudzi lubię bardzo mocno caning najbardziej kablem trzcina itp..bardzo bym prosił tez po takim laniu lub tez w trakcji polizać pani stopy mogą być w rajstopach oczywiście z zapachem Pani.Na koniec mogę zrobić masaż stóp oczywiście jak Pani na to pozwoli czekam na odpowiedz całuje stópki Pani pozdrawiam.

Komentarze

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.