Niedziela

Drodzy poddani!

Prawdę mówiąc to Mój komentarz w odpowiedzi na chamski wpis był tylko wymówką. Prawda jest taka, że ostatnio zwyczajnie nie mam głowy do zajmowania się Moją stópkową karierą. Ale było miło dostać pełne troski i wzburzenia odpowiedzi, utwierdzające Mnie w przekonaniu, że skwapliwie czytacie Mój blog :-)

Ostatnio byłam mocno pochłonięta Moją pracą zawodową. Wiosna to intensywny czas, zarówno właśnie zawodowo jak i hobbystycznie. Mam bardzo duże plany dotyczące dalszych prac wokół domu w Grajewie, w piątek i sobotę znowu byłam tam dwa razy. Jadę tam również na majówkę. Niestety muszę was rozczarować - Moja rodzina też lubi tam przyjeżdżać i na pewno wykorzysta w tym celu majowy urlop.

Poza tym trudności w uruchomieniu Mojej strony internetowej zwyczajnie Mnie zniechęciły do udzielania się internetowo. Jednak ostatnio zaczęłam tęskić za wyjazdami i naszymi spotkaniami, nawet pewnej nocy Mi się przyśniło, że gdzieś pojechałam, chyba do Łodzi. Pieniądze rozchodzą się na prawo i lewo, rachunki nie mają końca, ciągle nie mogę uzbierać funduszy na wyjazd. Jakiś taki parszywy okres. Nawet nic nie mam na koncie w telefonie (Orange).

W związku z przepiękną pogodą, choć jak na Mój gust za suchą, zamieszczam zdjęcia, które kojarzą Mi się z latem. Miłego oglądania :-)

Komentarze

  1. Witaj

    A czy będzie możliwość spotkania się w czerwcu lub we wakacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie Pani by pasowało najbardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś propozycje z Pani strony, gdzie i w jakim terminie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, witam Madam.

    Wysłałem e-mailem propozycje spotkania, proszę o odpowiedź i całuję rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można jakiś kontakt do siebie co do spotkania? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy gdybym gdzieś Panią spotkał, była by możliwość oddania pani czci poprzez ucalowanie pani szlachetnej dłoni?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak często jest Pani na poczcie, bo napisałem i czekman odpowiedź?

    Mogłaby Pani podać swój nr gg?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztę sprawdzam zwykle kilka razy dziennie i na bieżąco odpowiadam na wiadomości. Nr GG 3002997.

      Usuń
  8. Bogini Różo, miło Panią znowu widzieć, a takie okazje majówkowe, związane z pracą w ogrodzie i wizytami znajomych, to dość powszechne zjawiska dla wielu osób. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.