Komentarze

Zdecydowana większość komentarzy pod Moimi postami jest anonimowa. Nie wymagam od was, abyście się gdzieś tam rejestrowali, aby dodać komentarz - sama tego nie znoszę - jednak zdecydowanie życzę sobie, abyście w jakiś sposób sygnowali swoje oddawanie czci. Nawet, jeśli podpiszesz się jakimś pseudonimem, nie sprawi to, że przestaniesz być częścią tego szarego tłumu Moich wielbicieli, więc od tej pory podpisuj się pod komentarzami, gdyż lubię wiedzieć kto konkretnie Mnie tak ubóstwia.

Zrozumiano???


Komentarze

  1. Witaj Pani ,
    Klekne kiedys przed Twoim Boskim obliczem jesli pozwolisz.Dotychczas pies d a od teraz zgodnie z Pani wola darekbr

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da sie Ciebie Pani nie ubóstwiac ... jestes zjawiskowa .twoj pies darekBG

    OdpowiedzUsuń
  3. Może założy Pani profil na patreon? Jest to strona gdzie można wspierać wszelakich twórców :) Da się ustawić cele i np. dla wspierających Panią od jakiejś kwoty można wstawiać posty specjalnie dla nich, np fotki w dobrej jakości. Polecam zapoznać się z tematem. Ja chętnie zostane Pani patronem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrozumiano Bogini ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrozumiano. Jestem drugi :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak uważam :), dlatego zarówno tu jak i na wcześniejszej Pani stronie, każdy mój komentarz identyfikuję swoim nickiem, który może Pani kojarzyć nawet z innych źródeł wirtualnych, gdzie miałem przyjemność wymiany z Panią paru słów. Ma to dla mnie istotne znaczenie, uwiarygadniające moje intencje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ? mój post został opublikowany, koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jaja. Panowie, mogę pisać! Nie wiem dlaczego ale Pani mnie publikuje :) Otwieram szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampan to malo na taka okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WalikońEkshibicjonistaZKrakowa20 lutego 2019 21:36

    Pani przecudnie wyglądasz na tym zdjęciu. Cudownie byłoby znowu nago stanąć przed Panią i pieścić Pani stopy w oczekiwaniu na nagrodę. To w czerwcu chyba dwa lata miną od mojej wizyty u Pani.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pani niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak Bogini, zrozumiano

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, Najjaśniejsza Pani! Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem. Uniżony Podstopi Jej Królewskiej Mości Pies Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  14. Szanowna Pani przesyłam należne wyrazy szacunku. Niezmiennie pod każdym komentarzem załączam moją sygnaturę. Admirator Pani osoby.
    DrLubicz

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory nie widziałem żadnego mojego komentarza mimo że są podpisane , ciekawe czy ten się pojawi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.