Zdjęcia z czwartkowej sesyjki

Miałam wczoraj przemiłe spotkanie z wielbicielem z pięknego podlaskiego miasteczka. Przedstawiam bogatą fotorelację :-)

Te szpileczki dostałam od Mojego innego wielbiciela. Obłędne, prawda?

Widok z boku jest wręcz powalający...

Mój sługa był dosłownie zachwycony bucikami :-)

I jeszcze jedno zbliżenie...

Gorące powitanie niewolnika z Panią.

Powitania część dalsza...

...i dalsza...

... i dalsza...

  ...i wręcz nie ma końca.W końcu kazałam rozpiąć sobie bucik. 
    
I dokładniutko wylizać całą podeszwę stópki. 

Co ułatwiłam Memu słudze (zmęczony niewolnik to zły niewolnik), każąc mu się położyć na podłodze, po czym sama podsunęłam mu podeszwę do lizania. 

 
Paluszki też mają być dokumentnie umyte jęzorkiem. 

W końcu kazałam mu zdjąć i drugi bucik.

 Niewolnik z czcią i delikatnie, lekko zsuwa szpileczkę...

 ...po czym na Mój rozkaz wsadza tam swój nos i szuka każdego, choćby najmniejszego, śladu zapachu Moich boskich stópek. 

 Oszołomiony wrażeniami znajduje umysłowy azyl pod ciężarem stópek swej Pani.

 W takim momencie czas i reszta świata przestają istnieć. 

Skrobanie pięt - to jest to!

Pieszczoty paluszków należą do jednych z Moich ulubionych.

Najpierw delikatne mizianie języczkiem...

...a potem czułe pocałunki.

Spełnienie marzeń wielu - być pod stopą Pani.

Sprawdzian z umiejętności masowania. 

Ach, jak przyjemnie... :-D

Cud natury!

A oto i wasza zadowolona Pani. Nie chcecie widzieć Jej wściekłej!

Relaks na kanapie przy winku i niewolniku :-D Godzinka minęła jak z bicza strzelił. Do następnego! 

P.S. Opracowanie tego wpisu, wraz z edycją zdjęć oraz ich ściągnięciem z debilnego iPhona, zajęło Mi jakieś 4 godziny. Dziękować, śmiecie!!!

PayPal lub Yetipay: boginiroza@yahoo.com
PKO BP: 50 1020 5558 1111 1681 5040 0026

Komentarze

  1. Warto było czekać prawie cały miesiąc na nowe zdjęcia Pani Boskich Stópek! Komentarze Bogini pod każdym zdjęciem bezcenne :-) Padam na kolana i dziękuję za tę piątkowa ucztę dla oczu oddanego sługi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci, o Najjaśniejsza, Najatrakcyjniejsza, Najpiękniejsza, Najcudowniejsza,, Najinteligentniejsza Pani, najbardziej władcza, będąca pragnieniem zakochanych sług. To wielki zaszczyt, móc całować i pieścić Twoje piękne stopy, o wspaniała Księżniczko! I wielkim zaszczytem jest oglądać udostępniane przez Waszą Królewską Mość materiały. Dziękujemy, że tyle się Pani trudziła. Jesteśmy Pani winni wdzięczność.

    Oczywiście nie będę gołosłowny i podziękuję Pani na Yetipay.

    Hau hau, szczekam przed moją Królową. Jestem zauroczonym podnóżkiem Pani. Uniżony sługa Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe obiecanki cacanki - napisał komentarzu, że podziękuje na Yetipay i na tym oddawanie czci się zakończyło.

      Usuń
  3. Dodam, że Pani stopy są najpiękniejszymi stopami świata. Nie jestem jedynym, który tak mówi i słyszy to Pani ogromną ilość razy, ale to nasz oczywisty obowiązek, opiewać piękno Pani. Dziękujemy, że Pani raczyła zamieścić tu zdjęcie swojej przecudnej twarzy, na której widok każdy z nas wzdycha. Jesteś, Pani, damą serca swych niewolników!
    Uniżony sługa Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz, Pani, ale gdy próbowałem zrobić przelew na yetipay, pojawiła się informacja, że Pani konto nie istnieje, czy też (nie pamiętam dokładnie sformułowania) jest zawieszone. Już wcześniej, innego dnia, zrobiłem przelew 100 zl i zwróciło na moje konto, co zauważyłem wczoraj, gdy zajrzałem na yeti. Nie wiedziałem, o co chodzi. Gdy przy wczorajszej próbie wyświetliła się ta informacja - zrozumiałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słaba wymówka - Moje konto istnieje i ma się dobrze.

      Usuń
    2. Melduję, Pani, że tym razem się udało. Nie wiem, o co chodziło wczoraj, ale przepraszam, że tyle musiała Pani czekać. Pokornie padam na twarz przed Waszą Królewską Pięknością, całując ziemię, po której Pani stopy stąpały, upraszając przebaczenia i przychylności Bogini.
      Uniżony sługa Krzysztof

      Usuń
    3. Za tę zwłokę powinieneś przepraszać z daniną w zębach!!!

      Usuń
  5. Mówię prawdę, Pani. Ale spróbuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Padam na kolana i dziękuję Pani bijąc pokłony za ten wspaniały wpis i możliwość zobaczenia Pani wspaniałych stóp. Zazdroszczę niewolnikowi możliwości spotkania z Panią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja przepięknej Kobiety. Ładne buciki i szkoda, że sługa nie został nimi zdeptany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całuje Stopy cudowna Bogini

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita relacja. Jest Pani Wspaniała. Marzę o tym by z góry Pani patrzyła jak wwąchuję się całymi siłami w te Śliczności. Błagam na kolanach o służbę i rozkazy Królowo moja.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.