Podeszwy stópek

Co tu dużo pisać - kompilacja zdjęć ze spodami stópek :-) 


Komentarze

  1. Wspaniałe zdjęcia Cudownych Stópek Bogini, a co najważniejsze, niektóre z nich publikowane przez Panią chyba po raz pierwszy na blogu :-) Uczta dla zmysłów Pani wielbicieli. W podzięce padam do Pani Boskich Stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem, że to blog dla wielbicieli stópek, też je kocham. Ale, czy mogę Pani Różo, pomarzyć sobie o całowaniu i lizaniu także jakiejś innej części Pani ciała? Chociażby tak samo jak stopy, boskiej pupci. Byłbym bardzo szczęśliwy, gdyby mój język mógł dbać o jej czystość. Zazul

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy to see those beautiful soles <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Najpiękniejsza! Klęcząc przed zdjęciami Pani Majestatu, marzę po raz kolejny o całowaniu stóp Waszej Królewskiej Mości, co byłoby dla mnie wielkim zaszczytem i rozkoszą. Pragnę wyznać Tobie, Wielmożna Władczyni, że fascynuje mnie Pani jako Kobieta. Proszę wybaczyć moją śmiałość, zdaję sobie sprawę z tego, że jest Pani nieziemską istotą, niedostępną dla zwykłych śmiertelników. Sądzę natomiast, że podziwianie Pani jest tak naturalne jak oddychanie.

    Jest Pani tak fascynująca dla mężczyzn zarówno ze względu na urodę, jak i osobowość. Pani zdjęcia cechuje duża różnorodność, odsłaniająca różne strony Pani charakteru.

    Na zdjęciu nr 2 widzę idealny kształt Pani boskich Stóp, przepiękną królewską rączkę, którą chciałbym obsypywać pocałunkami oraz najcudowniejszy uśmiech.

    Patrząc na zdjęcie nr 3, mam ogromną ochotę lizać, całować, wąchać i komplementować Pani stopy oraz zeskrobywać z nich zębami zrogowaciały naskórek. Ten żółty kolor jest kuszący i rad bym ów naskórek spożył.

    Na wszystkich zdjęciach z twarzą jawi się Wasza Piękność jako Kobieta z klasą, ale na różne sposoby.

    Na zdjęciu nr 4 prezentuje się Pani niczym dumna, władcza, chłodna, niedostępna dla sług Dama, której nie wolno się sprzeciwiać. Na pozostałych emmanuje Pani ciepłem, łagodnością i łaskawością względem sług, uśmiechając się przepięknie. Zdjęcie trzecie od dołu to wspaniała gra światła i ciepłych barw, Pani zaś wygląda naturalnie, wiosennie, a Jej piękne jak gwiazdy oczy mają niezwykle uwodzicielski wyraz. Wreszcie, na zdjęciu z książkami jest Pani po prostu ideałem Kobiety: arcypiękna (te włosy, te wspaniale wymalowane powieki, rzęsy i usta, te policzki), urzekająca inteligencją i klasą (co podkreśla bransoletka). Słowem: idealna Pani domu, sługa może tylko marzyć o takiej żonie i inteligentnych z. Nią konwersacjach, a na osłodę spełniać polecenia i służyć u stóp tak pięknej Pani.

    Podeszwy Pani stóp to absolutne arcydzieło, a spośród ukazujących Je zdjęć, dwa doprowadzają mnie do obłędu: te, na których Pani leży na brzuchu tyłem do niewolnika (efekt wizualny:
    piętki u góry, paluszki na dole). Jedno z nich ukazuje Panią w czarnej sukience, a zachwycają mnie nie tylko Pani piękne stopy (pomarańczowy odcień pięt, opuszek palców i części tuż przed samymi palcami, zmarszczki śródstopia, czerwone paznokcie), lecz także spięte w kok ciemne włosy. Drugie z nich natomiast (siódme od dołu) wywołuje we mnie pragnienie, by wtulić twarz w pełne seksapilu stópki Księżnej Pani i z oddaniem ogrzewać Je pocałunkami.

    Cały komentarz sporządziłem, pozostając na kolanach, czego nie żałuję.
    Zauroczony Panią
    Uniżony sługa Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani bądz mą Królową wsać swą cudowną stopkę głęboko w me usta wsuwaj i wysuwaj ją mocno w me gardło abyś poczuła pieszczotę stóp o moj jęzor .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.