Ogłoszenie

Ostatnio jakoś nic Mi nie wychodzi. Do USA wcale nie poleciałam, straciłam tylko pieniądze. I w ogóle nie mam motywacji, by się zająć produkcją materiałów dla Mych wielbicieli, ciągle myślę tylko o kwiatkach i oglądam zdjęcia z zeszłego roku. A samo przecież nic się nie zrobi.

Uznałam, że potrzebuję zaufanego sługi, który raz w tygodniu będzie do Mnie przychodzić w celu pomocy w robieniu zdjęć i filmów. Sługa będzie musiał być obecny na materiałach, ale może być w masce. Przygotowywanie sceny, zajmowanie się sprzętem, oświetleniem i jeszcze do tego przygotowanie się do zdjęć, jest naprawdę pracochłonne. Wiem, że zgłaszały się do Mnie osoby z tego typu propozycjami, ale właściwie to wtedy zwyczajnie nie miałam miejsca na robienie zdjęć. Jednak ostatnio udało Mi się wyremontować swój pokój i wymienić prawie wszystkie już meble, w związku z czym ta przeszkoda zniknęła. Wcześniej Mój pokój wyglądał po prostu beznadziejnie, a do tego irytował Mnie swoimi kontrastami.

Osoby chętne na tego rodzaju służbę mają się zgłosić na służbę e-mailowo na boginiroza@yahoo.com. Sługa musi lubić stópki i być z Białegostoku, preferowana osoba ze Słonecznego Stoku. Mile będzie widziane posiadanie lustrzanki, samochodu, doświadczenie w robieniu zdjęć oraz dyspozycyjność. Petentów czeka rozmowa kwalifikacyjna.









Komentarze

  1. Jakieś konkretne informacje na temat wynagrodzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle możliwość adoracji stópek i służby, ale bez składania daniny. Tak więc jest to opcja też dla tych, któych nie stać na daninę.

      Usuń
    2. Szkoda, że tylko dla osób z Białegostoku.
      Ach... Codzienna adoracja stópek... Mmmmmmm...

      Usuń
  2. A jest możliwość wąchania Pani stóp ubranych w rajstopy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkam za daleko niestety. To jest jednak super pomysł. Ma Pani ogromne predyspozycje. Jest piękna i władcza. Mysle ze takie zdjecia i filmy to strzal w 10. Jednak na poczatku zrobilbym darmowe, aby sie rozpromowac. Ja bym marzyl o takiej pomocy, choc w masce tylko. Pozdrawiam i na kolanach caluje stopki i dziękuję, ze poswieca Pani czas. Wielbiciel slave2828

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Bogini,
    Trzeba się wziąć w garsc i wykorzystac potencjal ktory w Pani drzemie. Naprawdę jest mozliwosc zrobienia czegos wielkiego, gdzie ludzie z tego kregu beda Pania znać i kojarzyc. Trzymam kciuki.
    Slave2828

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanowna Bogini,
    Moze Bogini stac sie ikona femdom, tak jak np. Mistress Bojana czy serbska Mistress Victoria(rudowlosa). Mysle, że nic Pani nie brakuje, a nawet w pewnym stopniu przewyzsza je Pani. Jeżeli mozna tylko zasugerować to inspirowalbym sie nimi, odniosly sukces i naprawdę widac w oczach ich dominacje. Widac roznorodnosc w filmikach (sprzatanie, lizanie stóp ale z elementami dominacji, podnóżek, usligiwanie itd.). Jest Pani cudowna. Slave2828

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanowna Bogini,
    Prosze o kontakt email i mozliwosc wspomorzenia Pani doladowaniem na komórkę. Będę wdzieczny jesli napiszę Pani nr tel. I sieć na maila. Będę dziekowal, ze moge Pani doladowac komorke.
    wielbicielBoginiRozy@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pokój.

    Szkoda, że nie wiedziałem, że była Pani w Krakowie, znowu bym Panią odwiedził.

    walikoń ekshibicjonista z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety z powodów logistycznych nie mogę się zgłosić na służbę w roli nadwornego fotografa, ale mam dużo pomysłów na sesje. Czy Bogini jest otwarta na pomysły ujęć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim, jakie jest wynagrodzenie przewidziane za tę usługę? Leżenie i pachnienie nie jest walutą, za którą fotograf zrobi zakupy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.