Nagranie z tramplingu

Dwa dni temu, wieczorem, przyszedł do Mnie wielbiciel, który dobijał się o spotkanie jakiś rok. Udało mu się, wygrał los na loterii, dopisało mu szczęście i doznał zaszczytu oddania Mi usłużnej czci. Wykorzystałam go najpierw do odkurzenia Mojego pokoju, a potem do nagrania nowych materiałów na Moje stronki. Najpiew myślałam, że zmontuję jeden długi filmik, lecz jednak pod wpływem trudności w montażu zdecydowałam się go podzielić na części. Zaczynam od końcówki spotkania, czyli małego tramplingu. Cały film możecie obejrzeć na Mojej stronce TUTAJ. W ogóle jeśli ktoś śmie aspirować do miana Mego sługi czy też niewolnika to niech wie, że Moi prawdziwi słudzy wiernie subskrybują Mój kanał. 




Komentarze

  1. Dzień dobry Pani Różo! Chciałbym się Pani zapytać czy zdarzyło się Pani spotkanie, na którym niewolnik będąc Pani podnóżkiem wąchał Pani stopy ubrane w rajstopy w miejscu palców po obu ich stronach i czy gdybym ja chciał się umówić z Panią na spotkanie w czasie, którego będąc Pani podnóżkiem wąchał bym Pani stopy ubrane w rajstopy w miejscu palców po obu ich stronach?Z góry dziękuję Pani za odpowiedż i marzę o wąchaniu i delektowaniu się zapachem Pani stóp ubranych w rajstopy leżąc pod nimi jako Pani podnóżek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogini, melduję, że po przeczytaniu Pani wpisu padłem na kolana, wykupiłem subskrypcję i ośmielam się aspirować do zostania Pani sługą. Dostępny materiał jest świetny - dziękuję Pani za wszystko co Pani dla nas robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje marzenie być tak deptanym. Błagam o możliwość zostania sługą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje marzenie być tak deptanym. Błagam o możliwość zostania podnóżkiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.