Wyjazd na Południe

Namawiacie Mnie i namawiacie... Wiercicie dziurę w brzuchu i nie odpuszczacie. A Ja mam miękkie serce i nie daję się prosić bez końca. 

Postanowiłam więc pojechać na tydzień na południe Polski. Myślę, że trasa Kraków - Bielsko-Biała - Katowice da wielu z was okazję do padnięcia przy Mych boskich i pachnących różami stópek. Będziecie mieć niepowtarzalną okazję do obejrzenia na żywo tego Ósmego Cudu Świata. 

Jeszcze nie mam zarezerwowanych biletów ani noclegów, więc ewentualnie może się coś przesunąć, jednak na obecną chwilę plan jest taki:

12 - 13 kwietnia KRAKÓW

14 - 15 kwietnia BIELSKO-BIAŁA

16 - 17 kwietnia KATOWICE



Pasuje..?

Komentarze

  1. Mmmmm... Rewelacyjna informacja Goddess Roses. Zapraszam jednak jeszcze na wizytę we Wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królowo paść u twych stóp i móc ssać paluszki to zaczyt wart każde pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowo móc paść u twych stóp i ssać Twoje paluszki to zaczyt wart każdych pieniedzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z komentarzem wyżej Pani, Wrocław byłby zaszczycony możliwością goszczenia Twego majestatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Caryco! Liżę Twoje buty całą swoją wrażliwością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam również do Rzeszowa. Napisałem do Pani na instagramie.
    Pozdrawiam i kłaniam do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kielce juź od dawna czekają na Pani osobę.
      Coś czuje że może się skończyć ten wyjazd jak poprzednie.

      Usuń
    2. Obawiam się, że Ja też mam takie poczucie. Do tej pory ani jedna osoba nie umówiła się na spotkanie.

      Usuń
    3. To zapraszam do Kielc:)
      Jeden uległy już jest.
      Pozdrawiam,

      Usuń
    4. Może odwiedzi Bogini Kielce, zapraszamy :)

      Usuń
  7. Czy jest możliwośc adorowania Pani stópek w pociągu tak jak miał tą przyjemność jeden z Pani wielbicieli w jednym poście? Trasa do Katowic jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.