Pobyt w górach

Pytacie, jak Mi minął czas w tej Bielsko-Białej i czekacie na relację. Wybrałam tą miejscowość, ponieważ po pierwsze prosiliście o Mój przyjazd tu, a po drugie tak naprawdę nie byłam wcześniej w polskich górach. Hotel Jawor był rewelacyjny, z dużym basenem, jacuzzi, saunami i całym spa, do tego pięknie położony. Towarzystwo w hotelu również okazało się być udane, a kuchnia wprost rozpieszczała. Choć muszę nadmienić, że jednak nie kierują się wytycznymi dr Dąbrowskiej tak w 100 %, co dla Mnie było ogromnym zawodem, bo jednak właśnie po to tam pojechałam. A do tego zepsuł Mi się laptop. 

Pobyt w hotelu był okazją do zrobienia nowych zdjęć i filmów. Wszystkie materiały można zobaczyć na Mojej stronce OnlyFans. Również te z jednej jedynej sesji adoracji stópek, zaraz  pierwszego dnia. Także na przyszłość oszczędźcie sobie i Mi czasu i już więcej nie zapraszajcie Mnie tam. 

Komentarze

  1. Troszkę to przykre, że na jednym spotkaniu się skończyło.
    Mam jednak nadzieję, że nie zniechęci to Pani w żaden sposób do brania pod uwagę jakichś podróży po Polsce.
    Cieszy nt fakt, że Pani odpoczęła.
    Pozdrawiam, Wieloletni Wielbiciel

    OdpowiedzUsuń
  2. Poważnie, nigdy nie była Pani w polskich górach? Kurcze, jest tyle pięknych miejsc, że życia nie starczy, by je wszystkie zwiedzić. Akurat Beskid Śląski nie ma aż tylu atrakcji co inne pasma górskie, gdzie są np. skałki, wąwozy, jaskinie itp. Życzę nadrobienia tych zaległości!

    Pozdrawia cichy obserwator (od czasu do czasu).

    OdpowiedzUsuń
  3. A może BOGINI uraczy nas jakimś zdjęciem w stylizacji sylwestrowej 🤔🤤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w nowym roku Najcudowniejsza Królowo. Błagam o większą aktywność na blogu🥰

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.