Nowe zdjęcia

 Macie tu parę zdjęć z dzisiaj. Ładne, co? 😋😋😋 Samoróbki. 






Komentarze

  1. O BOGINI przepiękne zdjęcia.
    BOGINI tylko jak się czegoś dotknie to zamienia w złoto.
    Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam mniam....🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo piękne zdjęcia.Oglądam pani bloga ponieważ mogę poznać i podzielić się doświadczeniami w dominacji nad naszymi facetami. Ja jestem kobietą noszącą codziennie rajstopy z szortami oraz minispódniczkami. Moja dominacja nad mężem polega na tym, że każdego wieczoru gdy ja oglądam coś w telewizji siedzę sobie ubrana w rajstopy i szorty lub minispódniczkę i rajstopy na fotelu lub kanapie a mój mąż leży wtedy na podłodze i wącha moje stopy ubrane w rajstopy w miejscu palców (po obu ich stronach)będąc w ten sposób moim podnóżkiem. Trwa to zazwyczaj 3 lub cztery godziny albo i więcej o porze zakończenia decyduję wyłącznie ja. Wąchanie moich stóp ubranych w rajstopy jest męża codziennym obowiązkiem , którego w żadnym wypadku nie może mi odmówić. Panią także zachęcam do tego typu dominacji ponieważ super uczuciem jest siedzenie przed telewizorem mając pod stopami ubranymi w rajstopy faceta, który je wącha w miejscu palców zachwycającego się zapachem naszych stóp i rajstop będących na tych stopach.A pani lubi i stosuje taki sposób dominacji?Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panią :-) Bardzo Mi miło za wiadomość. Pani jest w tej fantastycznej sytuacji, że ma Pani męża za sługę :-) Ja podchodzę do sprawy bardziej komercyjnie, aczkolwiek wąchający Moje spocone stópki, masujący je i ogrzewający swoim oddechem podnóżek jest jedną z Moich osobistych atrakcji.

      Usuń
  4. Czcigodna, powtarzam się, wiem, ale nie ma słów, które mogły by opisać Magnificat Twoich przecudownej urody stóp okraszonych lukrem nylonowej posypki. Oddaję wszelką cześć Twojej osobie, piszę to klęcząc i szepcąc Twoje imię „Bogini Róża, Pani Róża, Baronessa Róża, ...” W pokorze i uniżeniu płaszczę się przed Panią, będąc świadomym swej ułomności i przekonaniu, że sensem mego bytu jest być Pani podnóżkiem i marionetką. Ślę moc pocałunków w kierunku podeszwy Twego buta, choć wiem, że nie jestem godzien by znalazł się na mej twarzy. Łączę wyrazy bezgranicznego uwielbienia

    ~dr hab. ph

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędnie piękne zdjęcia Pani Bogini Różo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.