Kolejny wyjazd

Mam dla piesków dobrą wiadomość. Postanowiłam reaktywować turnee  po Polsce. Niektórzy z was pamiętają, że zrezygnowałam z nich z powodu braku opłacalności. Ale wtedy brałam 100/150 zł za godzinę i byłam mało doświadczona. Minęło kilka lat, Ja nabrałam doświadczenia i podniosłam ceny. Przy 300 zł za godzinę można zacząć planować. Możliwe, że jeszcze podniosę, ale sama nie wiem, czy to dobry pomysł. 

W każdym razie w tym momencie siedzę sobie przy barku w malutkim mieszkanku w Warszawie przy ul. Nowolipki. Przy barku, bo stół się nie zmieścił 😂 I nie uwierzycie, ale nie dali papieru toaletowego 😂 Takiej sytuacji to jeszcze nie miałam. Moja pierwsza ofiara nawet nie mogła sobie zwalic, bo nie było do czego 😂 Ale już mam chusteczki. 

Obiecałam sobie, że jak wyjazd do Warszawy się uda, to zainwestuję w kolejne miasto. Przyjechałam dopiero dziś, wyjeżdżam pojutrze, ale już teraz sprawy wyglądają naprawdę dobrze. 

Także wybrałam sobie 4 miasta, teraz zagłosujcie w komentarzach. Macie na to czas do 24 listopada. Można też głosować na Twitterze.

ANKIETA




Komentarze

  1. Szkoda że Szczecina zabrakło ☹️. Ala mam nadzieję że będzie dużo chętnych na wyżej wymienione miasta . Kłaniam się nisko

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznań, Najkorzystniejsza Pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najjaśniejsza Pani miało być (słownik). Ale to oczywiście wielką korzyść usługiwać Pani.

      Usuń
  3. Już tak blisko to może Zielona Góra ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.