Przepysznie brudne stópki

Jestem w Grajewie już od tygodnia. Nie, nie mam aktualnie nikogo na służbie. Pogoda się poprawiła, dziś było nawet 24 stopni w cieniu. W końcu lato raczyło się pokazać w pełnej krasie. A w lato jak to w lato, chodzi się na bosaka. W ogóle to muszę sobie zrobić pedicure i coś zebrać się do tego nie mogę.

I mam kłopot z ogródkiem. Potrzebna Mi jest kostka bazaltowa o wymiarach mniej więcej 8 x 8 x 10 cm. Gdyby była Mi potrzebna tona, to nie ma sprawy, raz dwa by się znalazła. Ale Mi jest potrzebny tylko metr kwadratowy... To jakaś jedna piąta tony. I nikt nie chce Mi tak małej ilości sprzedać :-((( Już nie wiem gdzie mam szukać. Ma ktoś jakiś dobry pomysł...?

Na koniec załączam zdjęcie sprzed tygodnia. Stópki idealne do czyszczenia jęzorkiem :-D

Komentarze

  1. ja mam pomysł Pani, tylko pozwól mi służyć tego dnia - Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bacikiem wskażę gdzie te kostki trzeba poukłądać.

      Usuń
  2. Przepiękne stópki. Właśnie do tego powinien służyć psi język :-). Do czyszczenia stóp swojej Pani po ciężkim dniu pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. so sweet and tasty :) idealne do zaspokajania tych pragnień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.