Piąteczek

Ostatnio zrobiam się bardzo płodna i kreatywna w swoich stópkowych działaniach. Staram się codziennie dodać nowe materiały do swoich stale rosnących zasobów na Only Fans. Mam tam już 70 filmów i 400 zdjęć. Ostatnimi czasy udało Mi się zmienić wystrój sypialni, która wcześniej nie była atrakcyjnym tłem dla fotografii. Muszę jeszcze dodać kilka elementów, przede wszystkim nie mogę się doczekać nowego łóżka, na którym mam nadzieję kręcić zmysłowe filmiki. Myślę, że w tym roku uda Mi się osiągnąć ten cel. Planuję wyjazd do Londynu i Nowego Jorku niedługo, zanim zacznie się wiosna i nowy nawał pracy. Ciężko tylko strasznie o przyzwoite i niedrogie lokum w Londynie 😕 Załączam zdjęcia z ostatniej sesji.




Komentarze

  1. perfekcja w każdym calu, nadal czekam aby moc dostąpić zaszczytu ich adoracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie byłoby całować Królową po Stopach. Każdy gram ich potu to dla mnie tona złota, więc pragnę płacić by się wzbogacić. Jedno słowo Pani i jestem pod Stópkami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.