Poniedziałek

Na dobry początek tygodnia nowa, gorąca sesja zdjeciowa 😍





Komentarze

  1. Dzień dobry. Jesteś piękną kobietą. pozdrawiam Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this beautiful smile <3

    Reo

    OdpowiedzUsuń
  4. W boga to ja nigdy nie wierzyłem ale kiedy trafiłem na Pani profil, zdjęcia, te Stópki... Od tego momentu wiem, że BOGINI istnieje, tylko ta jedna. Pani stopy...wiele o nich powiedzieć nie mogę ponieważ nie ma takich słów by je godnie opisać. Piękne, cudowne są po prostu najwspanialsze, są różańcem dla fetyszysty. Moje kolana się same uginają gdy tylko patrze na same zdjęcia.. Niedawno byłem w Polsce i napisałem do Pani prosząc o spotkanie, niestety okazało sie że Pani wyjeżdża, Dubaj. Niebawem planuje znowu odwiedzić Polske i na pewno się do Pani odezwę. Już od dłuższego czasu pragnę tego by się przekonać jak to jest znaleźć się u boku Pani pięknych stóp, robić to co Pani powie a gdy będą spocone lizać je tak, że złapie się Pani za głowę. Bogini życzę wszystkiego dobrego a sobie tego by rozważyła Pani pozytywnie moją prośbę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, Królowo,
    Sławę Twego piękna głoszę.
    Wzdycham do Pani
    Dniem i nocą!

    Wciąż na nowo
    Z głową przy podłodze proszę:
    Racz, Pani, stópkę oprzeć
    Z całą mocą!

    Wypełniony podziwem
    i tęsknotą,
    Pragnę wyznać, że z wielką ochotą
    U stóp Waszej Piękności bym się położył
    I z uwielbieniem pocałunki w stópki mnożył!

    Pani urodą
    Jestem oszołomiony
    Niczym biesiadnik winem upojony,

    Pani wygodą
    Zainteresowany
    Niczym nadworny kundel
    zakochany!

    Racz, Królowo, przyjąć ten wiersz i kilka skromnych przelewów na yetipay.

    Uniżony sługa Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę na to zdjęcie Pani twarzy. Czas się jakby zatrzymał, a ja podziwiam i nie mogę oderwać oczu!
    Pani oczy są tak cudowne! Mają wspaniałą barwę i wyraz. Śmieją się, uwodzą, rzucają na kolana! Wspaniałe zmarszczki wokół nich emanują seksapilem, podobnie jak cała Pani twarz: te szlachetne czoło, brwi, nos, policzki. A Pani uśmiech? Można się zakochać! Wygląda Pani jak prawdziwa hrabina! Takich prawdziwych dam jak Pani (mówię tu zarówno o Pani urodzie, jak i osobowości, stylu bycia i podejściu do życia) jest dziś niestety mało!

    Z wyrazami szacunku i wdzięczności
    Uniżony sługa Krzysztof

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.