BIELSKO - BIAŁA

No dobra, pozałatwiałam sprawy, które się ciągnęły i ciągnęły... Termin przyjazdu do Bielska Białej wyznaczyłam na 19 października. Trochę później, niż sobie wcześniej planowałam, ale to nic. Pojadę pociągiem, zamieszczam poniżej plan jazdy. Można będzie się ze Mną po drodze spotkać, a także pozwolę się zabrać samochodem z Katowic do Bielska-Białej. Na razie jeszcze nie kupuję biletu, więc można zgłaszać gotowość służby jako szofer. Przyjemnośc wywąchania stópek po całym dniu jazdy będzie kosztować 300 zł. Poza tym danina, jak zawsze - 200 zł za godzinkę. 


Ojej, jak się cieszę, że mam z głowy to Grajewo i już tam w tym roku nie pojadę :-D Wcześniej leciałam tam jak na skrzydłach, ale w zeszłym roku wróciła po długim czasie z zagranicy Moja toksyczna matka i teraz wyjazdy tam strasznie Mnie stresują. No, ale na szczęście się z nią strasznie pokłóciłam i mogę ją mieć w 4 literach :-D Musiałam się tym podzielić, wybaczcie. 

Komentarze

  1. Cieszy mnie niezmiernie fakt, że udało się Pani pozałatwiać wszystkie sprawy związane z prozdrowotnym wyjazdem.
    Z pewnością uległy, który podejmie się bycia szoferem i dostąpi zaszczytu chłonięcia wszystkimi zmysłami zapachu utrapionych całodzienną podróżą przepięknych stópek Bogini będzie wniebowzięty.
    Czy planuje/dopuszcza Pani możliwość sesji jakiś czas przed tym wyjazdem z jakimś uległym w Białymstoku/ ew czy planuje Bogini odwiedzić w listopadzie Wrocław w celu spotkania z Pani wyznawcami?
    Pozdrawial, Wieloletni Wielbiciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miewam spotkania w Białymstoku dość regularnie. Po prostu o nich nie zawsze wspominam, nawet raczej rzadko. Co do Wrocławia - to akurat jest bardzo możliwe, że przyjadę tam na parę dni w listopadzie.

      Usuń
    2. Dziękuję Królowo za odpowiedź.
      Mam cichą nadzieję, że zdecyduje się Pani odwiedwić stolicę Dolnego Śląska w okresie listopadowym.
      Ponowna, wyczekiwana latami służba byłaby niewątpliwie spełnieniem marzeń.
      Pozdrawiam uniżenie,
      Wieloletni Wielbiciel

      Usuń
  2. Witam o Pani
    Zgłaszam olbrzymią chęć na bycie szoferem Bogini ale w stolicy. Jaki bym się czuł zaszczycony gdyby o wielka osobistosć zawitała do mojego miasta a ja mógłbym się delektować chwilą kiedy boskie stopy i Jej osoba zasiada w moim skromnym samochodzie który z automatu w tym czasie stał by się poświęconym pojazdem.
    Z wyrazami szacunku dla
    Bogini jedynej

    OdpowiedzUsuń
  3. O Bogini w Warszawie mogę być szoferem od zaraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogini czekam na hasło i już jestem gotów

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze już zaczynaMM milczeć do odwołania
    Pozdrawiam Bogini

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jedno hasło od Bogini i jestem gotów

    OdpowiedzUsuń
  7. Stawki iście zagraniczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za granicą to biorę w innej walucie. Najwięcej w Dubaju - nawet 2000 AED za godzinę. Także w łepek się puknij, koleś.

      Usuń
  8. Planuje Pani przyjazd do Poznania?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.