Przyjazd

Udało się :-D Miałam rano lekki kryzys, ale udało Mi się jednak zejść z Mego mega wygodnego łoża i przybyć do Bielska-Białej. Zamedlowana jestem w Hotelu Jawor na ul. Turystycznej. Ładna okolica, już Mi nawet polecono cele wycieczek. Także wakacje przede Mną :-D W hotelu czekają na Mnie atrakcje oficjalne, a w pokoju... nieoficjalne ;-) 

Jeśli chcesz się umówić na spotkanie, podaj imię, wiek, numer telefonu, preferencje oraz zaproponuj godzinę i datę spotkania. Jeśli będziesz wysyłać wiadomości na różne sposoby, to się raczej nie dogadamy. Konkrety to podstawa. 



Komentarze

  1. Cieszy niezwykle, że udało się Pani bez większych problemów dojechać w wyznaczone miejsce wypoczynku.
    Oby pobyt Pani służył, a adoratorów nie brakowało - szczególnie, że niejednokrotnie przewijali się tutaj.
    Mam nadzieję, że atrakcje oficjalne jak i te tajemnicze nieoficjalne sprawią Pani dużo przyjemności.
    Z niecierpliwością czekam(y) na relacje z pobytu - oczywiście w żaden sposób nie narzucając się.
    Pozdrawiam, Wieloletni Wielbiciel

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie jest czytać Pani blog 🙃 od razu słychać i czuć że jest Pani wykształconą Kobietą dlatego też zaszczytem jest wielbić Waszą Wysokość i klękać czytając każdy wpis.... Cichy wielbiciel ( ale tak piękne stopki są codziennie na tapecie telefonu😉)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogini, do kiedy Pani cudna osobistość jest w Bielsku Białej?
    Przepraszam jeśli nie doczytałem w innych postach - lecz nie znalazłem takiego info.

    Pozdrawiam Panią

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogini najpiękniejsza i najcudowniejsza czy będzie Pani tak łaskawa i pokaże choć jedno zdjęcie z wypoczynku... Czekamy z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.