Czwartek

Tak patrzę na to zdjęcie ze wczoraj i się głęboko zastanawiam dlaczego wcześniej nie zaczęłam sobie robić fotek z wyeksponowanymi nogami. Od dziecka słyszałam, że mam świetne nogi, ale jakoś tego nigdy nie wykorzystywałam.

Dziś transmisji nie będzie. Jutro jadę do Tarnowa i muszę się przygotować. Wspominałam już o tym. Pisałam nawet, że mogę się z kimś spotkać na sesyjkę, ale jak zwykle kompletny brak zainteresowania. Założę się, że wkrótce po powrocie dostanę kilka wiadomości z tamtych stron z zapytaniem czy tam przyjadę.

Na Warsaw Fetish Day nie udało Mi się znaleźć osoby towarzyszącej. Też typowe. Wszyscy tylko zapluwają się komplementami i wyrazami chęci spotkania, ale gdy przychodzi co do czego to głucho jak w puszczy. Nie, zaraz, w puszczy to chociaż zwierzęta słychać i szum drzew.

Mam fatalny nastój :-(

Komentarze

  1. myślę że są chętni, niech sięgnie Pani pamięcią wstecz a znajdą się ulegli z którymi nie utrzymuję już Pani kontaktu. Nie zawsze szukanie nowych się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do trzech. Wszyscy odmówili.

    OdpowiedzUsuń
  3. My Queen, I told you I would go with you, just need to know if coming to Warsaw is confirmed to get myself prepared. Reply me on our hotmail thread please.

    Nidal

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.