ShowUp

Zarejestrowałam konto na portalu ShowUp. Miałam w planach zrobić transmisję wczoraj wieczorem, ale się to nie udało. Pomimo sprawnej kamerki nie pokazywał Mi się obraz. Kilka razy zaczynałam transmisję, lecz podgląd był nieubłaganie czarny jak smoła. A potem debil admin zbanował Mi konto. Nie podoba Mi się jak traktują ludzi. Nie tylko z każdej wydanej przez użytkowników złotówki mają prawie połowę, ale też jak widać bez namysłu banują, po czym nie ma możliwości skontaktowania się z nimi, tylko trzeba założyć nowe konto. A teraz najlepsze. Po wysłaniu do nich wiadomości dostaje się na e-mail komunikat: Twój e-mail został odebrany. Czeka teraz w kolejce na odczytanie co nie powinno potrwać dłużej niż 72 godziny robocze.

72 godziny!!! To trzy dni!!! I to jeszcze gdy ma się szczęście! W głowie Mi się to nie mieści! 


Po tej całej historii najpierw zrezygnowałam z pomysłu transmitowania na Polskę Moich boskich stópek. Ale potem nerwy Mi się uspokoiły i doszłam do wniosku, że nie będę zmieniać planów przez idiotów. 


Jednak pozostał problem z brakiem wizji. Wpadłam na pomysł, aby sprawdzić to na komputerze stacjonarnym. I proszę, zadziałało... Także nie wiem o co chodzi, być może Mój laptop blokuje transmisję z kamerki. 


Planuję spróbować ponownie dziś wieczorem wirtualnej adoracji stópek. Tylko nie wiem czy będzie głos. Także o 22 ładujcie się przed komputery, chcę widzieć tłumy! Moja nazwa użytkownika to


rosesfeet

Na wizji będę do 23. KLIKAĆ Mi tu!

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że transmisja od strony technicznej wypadnie świetnie. Miło będzie móc obejrzeć Pani stópki w ruchu i być może usłyszeć Pani głos. Pozdrawiam i ze zniecierpliwieniem wyczekuję godziny 22. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.