Buciki

AAAAAA, właśnie odkryłam nowy sklep internetowy z bucikami!!! Już dawno nie oglądałam tak seksownych szpileczek. Mają nawet rozmiar 42!!! Co znaczy, że niektóre z nich być może są na Mnie dobre...! O matko, wlaśnie przeżyłam orgazm...

Jednak schodząc na planetę Ziemia muszę wyrazić swoją wątpliwość w uczciwą ofertę tego sklepu, gdyż po pierwsze mają zaskakująco mało zdjęć każdej z par butów, a do tego często brak ich powiększeń, zaś po drugie nie bardzo chce Mi się wierzyć w przeceny z siedmiu i pół tysiąca na dziewięćset złotych przy pełnym wyborze rozmiarów... Cóż, orgazm był Mój :-P

Komentarze

  1. dla samego orgazmu warto pewnie było, ale tu opinie tych, co nie szczytowały ;-))

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,583,162323306,162323306,Mojezakupy_net_opinie_.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.