Koleżanka

Ten post jest zupełnie odmienny od reszty, gdyż ma charakter anonsu towarzyskiego.

Mam koleżankę z Białegostoku, 28 lat, która zupełnie nie potrafi sobie znaleźć faceta z jej marzeń. Ma jakiś metr siedemdziesiąt cm wzrostu, szczupła, ale z odpowiednimi krągłościami, brunetka z półdługimi włosami, bardzo ładna. Lubi błyskotliwą biżuterię. Nie raz i nie dwa ją namawiałam, by została modelką.

Koleżanka jest raczej skromna i nie wierząca w siebie, ale Ja w niej zdecydowanie widzę dominującą mężczyzn kobietę z powodu jej charakteru. Moim zdaniem jest stłamszoną wg typowego polskiego wzorca kobietą, która powinna być uległa wobec mężczyzn. Jednak jeśli spotka odpowiedniego, uległego mężczyznę, da jej to szczęście - wierzę w to.

Lubi szczupłych mężczyzn o chłopięcej aparycji, niekoniecznie starszych od niej. Lubi być rozpieszczana. Ma chomika i marzy o kocie. Nie ma zbyt wielkich ambicji  - po prostu chce zakochać się i założyć rodzinę. Nie będzie biegać wokół ciebie z batem, tylko ustawi cię do pionu rozkazem. Masz ją nieskończenie kochać. I robić jej minetki -  bez wzajemności.

boginiroza@yahoo.com

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednostronna miłość?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy pani zrobi transmisję na Showup-ie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Pani koleżanka jest aż z Białegostoku. Mam 1.9 m wzrostu, jestem szczupły, nie skończyłem jeszcze 26 lat. Wykształcenie, praca.. i na dodatek, od kilku miesięcy szukam kogoś, komu mógłbym zaufać na tyle, że otworzę się z czasem ze swoją uległością. Te 500 km między Wrocławiem a Białymstokiem jest jak igła przebijająca balon z marzeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. O kocie też marzę - syberyjskim:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Masz ją nieskończenie kochać. I robić jej minetki - bez wzajemności."

    Serio xD?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli lubi to chętnie je zrobię minetkę do jej finału. Co Pani na to? Spotykaliśmy się Pani Różo, znamy się. Czemy nie, jeśli nie jej kto pieścić, to ja ją wypieszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.