Gdańsk-Toruń-Warszawa

Po długich poszukiwaniach (straciłam pół dnia) udało Mi się w końcu znaleźć przyzwoite mieszkanie w Gdańsku. Zmieniłam jednocześnie nieco termin wyjazdów. Oto akualna rozpiska:

21 - 24 października GDAŃSK
24 - 26 października TORUŃ
26 - 28 października WARSZAWA

Także zapraszam pieski do umawiania się pod adresem boginiroza@yahoo.com.

Przypominam, iż wiadomość do Pani powinna zaczynać się od wylewnego powitania, zawierać dokładny opis własnej osoby oraz preferencji, gorącą prośbę o spotkanie oraz ładne podziękowanie za przeczytanie wiadomości.

W podaniu o spotkanie należy podać imię, wiek, numer telefonu, określić preferencje, zaproponować datę i godzinę spotkania oraz jego długość.

Jednocześnie zachęcam do użycia organu zwanego mózgiem i podawanie REALNYCH terminów spotkania. Jeśli 24 października jestem zarówno w Gdańsku jak i Toruniu, to raczej oznacza to, że 24 października odbywam podróż z jednego miasta do drugiego, która trwa tyle, ile trwa, czyli kilka godzin, a nie 5 minut. Poza tym doba hotelowa najczęściej trwa od godz 14 do 10, co tym bardziej oznacza, że nie jestem w stanie spotkać się w Toruniu w poniedziałek rano. Myślenie nie boli.

Komentarze

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.