Rozmowa

Miałam dziś przemiłą rozmowę z jednym z Moich wielbicieli. Na GaduGadu. Sprawiła Mi wiele przyjemności, pragnę więc ją zacytować:

Piotr
witaj Pani
Ja
Witam
Piotr
przepraszam, pewnie przeszkadzam, znalazłem Pani numer GG natykając się na Pani blog, zresztą bardzo ciekawy, jestem od dzisiaj wielkim miłośnikiem i wielbicielem Pani cudownych stóp
mam imię - Piotr, Pani
Ja
Słucham
Piotr
jak mija dzień Pani, właściwie wieczór?
Ja
Dobrze.
Piotr
cieszę się, mam nadzieję, że każdy dzień będzie równie udany. Od dawna mam fetysz stóp, a Pani stopy są absolutnym arcydziełem Boga.
Ja
:-)
Tak sądzisz?
Piotr
o tak, jestem o tym przekonany:)
Ja
Dlaczego tak uważasz?
Piotr
są bardzo proporcjonalne, idealnie wyprofilowane, dla mnie w sam raz
Pani ma inne zdanie?
gdyby żył mistrz Leonardo, pewnie to właśnie Pani stopy zdobiłyby jego dzieła
Ja
Mam dokładnie takie samo zdanie.
Piotr
żałuje, że nie jestem owym mistrzem:)
mam nadzieję, że nie przeszkadzam Pani?
Ja
Akurat teraz to nie.
Piotr
nie śmiałbym zabierać Pani cennego czasu
bardzo lubię, gdy kobieta ma na sobie jeansy i do tego jest boso, dla mnie jest w tym coś magicznego
czy Pani często chadza po domku boso?
Ja
Nie, bardzo rzadko :-)
Piotr
szczególnie teraz, gdy zima za pasem
Ja
Właśnie :-)
Piotr
Pani powinna mieć ogrzewanie podłogowe gratis:)
Ja
Wtedy chodziłabym boso i to bardzo chętnie :-)
Piotr
zazdrościłbym podłodze, która miałaby stały kontakt z Pani boskimi stopami:)
Ja
Zawsze mógłbyś się gdzieś wcisnąć pomiędzy.
Piotr
cudowne marzenie:) ale marzyć warto:)
Ja
Marzenia czasem się spełniają.
Piotr
a o czym Pani marzy?
Ja
Aby się wyrwać na trochę i pobyć Królową.
Piotr
Pani jest Królową zawsze i na zawsze
Ja
Lecz cóż to za Królowa bez sługi..?
Piotr
jestem Pani oddanym sługą
Pani, czy jest możliwe, żebyśmy co jakiś czas pisali sobie tutaj, oczywiście za odpowiednią daninę dla Pani?
Ja
Tak.
Piotr
lubię pisać, taka forma kontaktu mi odpowiada, powiem wiecej jest bardzo intrygująca i podniecająca:)
czy mam zrobić przelew na konto, czy może woli Pani jakąś inną formę płatności?
Ja
Przelew na konto byłby najlepszy.
Jaka forma kontaktu ci odpowiada?
Konkretnie?
Piotr
a jakie są mozliwości?
Ja
E-mail, GG, Skype.
Za dodatkową opłatą smsy.
Piotr
może skype, ale ja wolę pisać niż mówić:)
Ja
Ja również :-)
Piotr
więc dostosuje sie do Pani:)
Ja
Świetnie, w takim razie GG :-)
Piotr
oczywiście, GG:)
Ja
Jak masz na imię?
Piotr
Piotr
czy moje imię Pani odpowiada?:)
Ja
Tak.
Jak często chcesz rozmawiać?
Piotr
myślę, że 2 razy w tygodniu
jeśli oczywiscie to mozliwe
1 raz też będzie cudownie
Ja
Ach, to spokojnie dwa razy w tygodniu.
Piotr
brzmi pięknie Pani, tak pięknie jak piękna jest moja Pani i jej stopy:)
to zdjęcie w Pani profilu jest bardzo seksowne, bardzo:)
Ja
:-)
Dziękuję.
A które jest twoje ulubione?
Piotr
kocham wszystkie, ale jest jedno, na którym leży Pani na łózku na brzuchu, jest Pani oczywiście boso, a Pani piękne bose stopy są aż prawie całowane przez obiektyw kamery:)
aparatu:)

         

o tym zdjęciu mówię Pani:)
cały drżę, gdy na nie patrzę:)
pozwoli Pani, że zrobię sobie herbatę? Może Pani też coś zaparzyć?:)
Ja
Też je lubię.
Dziękuję, nie.
Piotr
jest piękne i takie zniewalające
Ja
Hmm, może powinnam sobie takie kolejne zrobić.
Piotr
oczywiście, podpisuję się pod tym obiema rękami Pani
Ja
Dobry pomysł :-)
Piotr
może w jeansach?:)
Ja
Może :-)
Piotr
jak one muszą pięknie pachnieć, poezja
Ja
:-)
Zwykle tak jest :-)
Piotr
takie delikatnie spocone w połączeniu z zapachem Pani skóry, czegóż chcieć więcej:)
Ja
Hmmmm... Może polizania?
Piotr
Pani stopy są idealnie stworzone do lizania, mają piękne delikatne zmarszczenia i ten kształt, nieziemski
Ja
Dlaczego nieziemski?
Piotr
w sensie boski Pani:)
uzyłem złego słowa, przepraszam
Ja
Dużo miejsca do lizania, prawda?
Piotr
o tak, mój język miałby pole do popisu
czy fakt, że facet całuje, wącha i liże Pani stopy sprawia, że jest Pani podniecona?
Ja
Tak, nierzadko :-)
Piotr
potrafi Pani mieć przy tym orgazm?
Ja
A to już nie twoja sprawa.
Przeproś.
Piotr
przepraszam Pani
Ja
Na kolanach.
Piotr
jestem na kolanach Pani i proszę o wybaczenie
Ja
Możesz wstać i usiąść.
Piotr
dziękuję Pani
Ja
Jakie jeszcze zdjęcie lubisz?
Piotr
zaraz wyszukam Pani

 

to z książką Goethe'go jest bardzo seksowne
te podobają mi się najbardziej Pani
Ja
:-)
Piotr
czy mogę jedno zdjęcie skopiować z Pani bloga i je Pani pokazać?
Ja
Tak.
Piotr


pięknie Pani na nim wygląda i rozmarzyłem się, że mógłbym być w tej chwili u Pani stóp:)
Ja
:-)
Piotr
genialne ujęcie
jest Pani piękną kobietą
Ja
:-)
Dziękuję.
Piotr
cała przyjemnośc po mojej stronie, Pani:)
a czy teraz jest Pani boso?:)
Ja
Nie.
Piotr
czy łatwo jest wyczuć, czy facet jest fetyszystą stóp, od momentu, kiedy Pani poznaje delikwenta??:)
pytam oczywiście o sytuację, gdy spotyka Pani kogoś po raz pierwszy na żywo, czy są jakieś znaki, gesty zdradzające fetyszystę stóp?
Ja
Nie, dobrze się z tym kryjecie. Ale kilku przyłapałam.
Piotr
i jak takie przyłapanie wygląda?:)
Ja
Kiedyś szłam ulicą i pan, który szedł z naprzeciwka, gdy był tuż przede Mną, gwałtownie szybko spojrzał wprost na Moje stopy.
Albo innego razu jechałam autobusem w lato, miałam ładne sandałki na sobie na wysokim obcasie i facet stojący pośrodku autobusu co chwilę odwracał głowę. Potem chyba się zorientował, że widziałam, i przestał.
Piotr
hm.. sympatycznie:)
ja kiedyś jechałem autobusem, w dośc długą podróż, ludzie wsiadali i wysiadali, w pewnym momencie, a siedziałem prawie na końcu zrobiło się dość pusto, na końcu właściwie nikogo nie było, jedynie młoda dziewczyna, która do tego moementu siedziała grzecznie...
nagle rozłożyła się na siedzeniu vis a vis mnie, oczywiście bosymi stopami do mnie i zasnęła:)
mogłem patrzeć do woli:)
myślałem o powąchaniu jej stóp, ale nie miałem odwagi:)
Ja
:-)
Piotr
pamiętam tylko, ze miała zielony lakier na paznokciach:) ja osobiście kocham czerwony, ewentualnie czarny:)
Ja
Teraz mam czerwony, ten najlepszy odcień :-)
Piotr
to musi być piekny widok Pani:)
Ja
Tak, jest :-)
Muszę iść.
Zameldu się jutro.
Piotr
dobrze Pani, miłej nocy, pozdrawiam:)
Ja
Wzajemnie :-)
Piotr
całuje stópki:)

Komentarze

  1. Great delivery. Outstanding arguments. Keep up the amazing spirit.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.