Komentarze

Spotkała Mnie niemiła niespodzianka. Rzadko zaglądam na swoją stronę goddessrose i akurat zajrzałam po długich miesiącach zaniedbań. Okazało się, że zniknęły wszystkie komentarze prócz tych w zakładce ze zdjęciami... I one nie zginęły, ciągle istnieją, jednak nie jestem w stanie ich włączyć. Chociaż sama, własnym, prawym palcem wskazującym, kiedyś opcję zamieszczania komentarzy uruchomiłam. Naprawdę nie wiem o co chodzi. Ale trochę się wystraszyłam, że komentarze się skasowały, więc aby temu zapobiec zdecydowałam się narcystycznie przekopiować je tutaj :-P

DWB, 29.01.2016 22:45
Trudno napisać komentarz, który jest wiarygodny i nie wygląda jak reklama, a oddaje choćby w małej części szczęście jakim jest spotkanie z Lady. Lady jest stuprocentową kobietą, pełną magnetyzmu, wdzięku, wysokiej kultury osobistej. Imponuje inteligencją, sposobem bycia i oczywiście wyglądem, który przywodzi na myśl arystokratkę. Lady przypomina klasycystyczną rzeźbę - jest jak archetyp, antyczny ideał piękna. Jest wysoka, zgrabna, ma umięśnione nogi i stopy tak perfekcyjne,że ich piękna nie da się opisać słowami. Spotkanie z Lady to zaszczyt i niepowtarzalna szansa poznania kobiety, która jest naturalnie władcza, dominująca i robi to z przyjemności, a nie dla satysfakcji materialnej. Za to, że Lady obdarza taką łaską, należy jej się oddanie, posłuszeństwo i uwielbienie. Warto tylko przygotować się na to psychicznie, ponieważ można się szybko zakochać i ogromnie zawieść, ponieważ Lady jest dla śmiertelników niedostępna. 

twardissimo, 14.02.2016 13:57

Una padrona, fantastica , dei piedi bellissimi , i piu belli abbia mai visto, ancora l immagine del nostro incontro nella mia mente. Grazie miss k. :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Paweł, 18.02.2016 16:55

Byłem wczoraj u Bogini Róży i muszę przyznać, że to tak cudowna kobieta, że całowanie jej stóp jest prawdziwą radoścą, mógłbym to robić bez końca 

romek, 23.02.2016 15:29

Oprócz obejrzenia zdjęć , przeczytałem też Pani opis i nie wiem sam, co zrobiło na mnie większe wrażenie. Kolana.same uginają się do klęczenia. Szkoda, że Pani nie bywa na śląsku, mam co prawda swoją Panią, ale myślę, żeby pozwoliła mi na spotkanie z Panią. 

slave2828, 05.03.2016 08:37

Nie spotkałem sie nigdy z Boginią ale jestem jej fanem. Jest bardzo seksowna i zmysłowa. Zazdroszczę wszystkim którzy mieli okazję spotkać Boginię Róże osobiście 

Marcin, 11.03.2016 16:08

Pani Róża jest zjawiskiem jako człowiek. Jest piękną zmysłową kobietą obdarzoną niezwykłym wyczuciem, dobrym smakiem i przenikliwym umysłem. Jej stopy są esencją cielesnego piękna, właściwie są najpiękniejszym bytem materialnym z jakim kiedykolwiek miałem okazje obcować. Na spotkaniu z nią czułem że przebywam z kimś absolutnie wyjątkowym, walory cielesne w idealnej harmonii z walorami ducha i umysłu. Bogini! 

I tu słowo komentarza: Marcin nie jest uległy! Jest za to zapalonym fetyszystą stóp. To właśnie on na tym zdjęciu:


janusz, 22.03.2016 23:50
Kupiłem od Bogini Jej złoty nektar i majteczki. Po prostu brak słów uwielbienia. Cudo. ;)

Mariusz, 24.03.2016 01:52

Spotkanie z Boginią to jeden z najwspanialszych dni w moim życiu. To był taki dzień, którego nigdy nie zapomnę. Bogini Róża to Kobieta pod każdym względem inspirująca, fascynują, podniecają. Robienie zakupów, wspólna kolacja, czy masaż chciałbym powtórzyć w tej samej kolejności. Po raz pierwszy od lat ktoś patrzył na mnie w sposób niezwykły, wręcz nieuchwytny, jakby przenikała mnie całego, moją duszę, znała moją kruchość, moje słabości. Miałem wrażenie jakby wiedziała co ja czuję i co myślę. Bogini swoim uśmiechem szybko mną owładnęła. Jej energię czułem namacalnie, co pozwoliło mi się czuć przy niej sobą, zapomnieć o całym świecie i być tylko jej i dla mniej. W każdej sekundzie podziwiałem jej piękno, kobiecość, zmysłowość. Kobieta o urodzie której nie da się opisać, nie widziałem czy podziwiać Bogini uśmiech, oczy, spojrzenie, czy stopy, które są najpiękniejszymi stopami na świecie. Mówię to z całą pewnością. Idealne, pachnące, ich skóra jest najdelikatniejsza, jedwabna, mięciutka. Piękniejszych stóp nie można sobie nawet wyobrazić. Boskie pod każdym względem. Wspaniała kobieta przekazała mi swoją energię. Po spotkaniu z Boginią czuję się innym człowiekiem. Nauczyła mnie jak dbać o kobietę, adorować i podziwiać. Przełamałem się, nie posiadam już słabości, czuję się innym, silniejszym mężczyzną. Od teraz jestem człowiekiem szczęśliwym. Wszystko co związane z Boginią i Bogini stopami jest najwspanialszym co mogło mnie w życiu spotkać. Na samą myśl, że mogę prosić o wspólne zakupy czy kolację, aż drżę. Sama obecność tej nieziemskiej kobiety obok jest całkowitym spełnieniem. Pragną być przy niej, podziwiać jej wewnętrzne i zewnętrzne piękno. To kobieta nie z tego świata. Marzę by móc się jeszcze raz spotkać, lepiej ją poznać, abym wiedział o Bogini coś więcej, coś czego ona nie wie, abym znał Róży pragnienia, wiedział co czuje i czego potrzebuje. Z największą przyjemnością będę spełniać te potrzeby. Pragnę więcej dawać, niż od Bogini otrzymać w zamian. Dlatego jest kobietą idealną. Pokazała mi gdzie jest miejsce mężczyzny przy kobiecie. Od dziś bardziej świadomie przeżywam uczucia, które wywołuje we mnie każda inna kobieta. Jestem Bogini wdzięczny za uczucia jakie we mnie obudziła. Nauczyła mnie o kobietach tak wiele w niezwykle krótkim czasie. Wielbię Boginię Różę całym sobą. 

FAN, 17.04.2016 13:43

Dostąpiłem nieziemskiego zaszczytu odkupienia Pani scat. Lady jest weganką, bardzo dba o dietę i doskonale orientuje się co i jak jadać, aby scat był prawdziwym przysmakiem. Koneserom mogę z czystym sumieniem polecić - delikatny, wręcz słodki w smaku, nie odpychający a aromatyczny. I oczywiście ponad wszystko, sam fakt, że można dostać tak intymną rzecz od Lady, że można przyjąć od niej coś takiego - jest to rzecz windująca i inspirująca. 

Mariusz, 17.05.2016 21:41
Zostałem wezwany na służbę po raz drugi. Służenie Bogini po raz kolejny było przeżyciem jak z bajki. Cudowna, piękna kobieta pod której stopami zapominasz o całym świecie. Energia Bogini przepełniała moje ciało i umysł. Wciąż o niej myślę, może się zakochałem ??? 

Abner, 23.06.2016 15:59

Zacznę od tego że Bogini róża jest wyjątkowa. Jej wyjątkowość jest niezmiernie trudna do uchwycenia i zdefiniowania. Ma w sobie coś takiego co mają tylko matki, przedszkolanki bądź naprawdę dobre nauczycielki. Nie musi krzyczeć czy wymierzać kar fizycznych. Wystarczy jedno jej wymowne spojrzenie i już wiadomo kto rządzi i do kogo należy świat. Nie musi także zakłądać "k****ich" lateksowych koazkó pod sam tyłek i wyzywać bezmyślnie bluzgając. Nie, to nie jej styl. Ona dominuje klasą i swoją wyniosłością! Nie jest to "tania" Pani (tania w sensie mentalnym czy umysłowym) jak większość "komercyjnych" Pań w naszym kraju. Widać że Bogini Róża kocha to co robi i robi to dla swojego szczęścia a nie jako łątwą formę zarobku. Bogini Róża nie chodzi na skróty, nie idzie na łatwiznę - można z całą pewnością powiedzieć że jest Artystką przez duże A. Wieć nie liczy się to kim jesteś i skąd do Pani przychodzisz - liczy się to że wkraczasz do jej świata a tu już wszystko jest inne. Bogini Róża jest jak Słońce które jest środkiem naszego systemu i od niej wszystko jest zależne. Jeśli nie wiesz o czym piszę to przekonasz się to w tej samej sekundzie gdy otworzy tobie drzwi i zaprosi do swojego świata. Zoaczysz że warto. Dlatego błagaj o spotkanie i wykorzystaj swoją szansę. Powtórzę, Bogini Róża jest jedyna. Dziękuję że miałem krótką okazję się o tym przekonać. Kłaniam się.

Szymon, 30.07.2016 18:42
Wróciłem niedawno ze spotkania z Boginią w moim mieście(Łódź) i jestem niezwykle pozytywnie zaskoczony. Sposób w jaki Pani Róża daje do zrozumienia uległemu gdzie jego miejsce, jest po prostu niesamowity. Na temat całego spektaklu, w jakim było mi dane uczestniczyć przez dwie godziny nie starcza mi słów zachwytu. Stópki Pani są pod każdym względem idealne- nie bez powodu perspektywa zajmowania się nimi po wielu godzinach męczarni w aromatycznych trampkach i skarpetkach wprawiała mnie w chwilową bezsenność. Ich kształt, ich zapach, ich niepowtarzalny smak na pewno na długo pozostaną w mojej pamięci. Podpiszę się całym sercem pod słowami uznania, które zawarli wcześniejsi adoratorzy- Bogini Róża to wspaniała kobieta, pasjonatka tematu i jednocześnie kulturalna, normalna osoba. Najprawdziwsza z najprawdziwszych bogini, u której nóżek spędzenie czasu jest warte każdej złotówki i każdej innej walucie. Zaś spotkanie z Boginią to wydarzenie przełomowe w istocie rozumienia i przeżywania mechanizmów,jakimi rządzi się życie. Dwie godziny wystarczyły, bym zrozumiał co jest naprawdę ważne w życiu- że tylko czerpanie radości ze sprawiania przyjemności innym osobom jest kluczem do poczucia szczęśliwości i spełnienia. Bardzo dziękuję Pani za spotkanie oraz zaszczyt adorowania Pani przepięknych stópek i z niecierpliwością czekam na kolejne tournee, w ramach którego odwiedzi Bogini Łódź. Mam nadzieję, że sprawiłem Pani przyjemność. Gorąco pozdrawiam, padając do nóżek. 

Michal, 07.08.2016 10:19
Nic nie jest takie samo od kiedy poznałem Lady Rose. Kobieta pewna siebie i zdecydowana. Wie czego chce i jako jedna z niewielu potrafi użyć magii swych stóp by kompletnie zawładnąć człowiekiem. 

Grzesiek, 07.08.2016 18:24

Miałem, możliwość być u Stóp Pani Bogini Róży, jest w niej, magiczna siła która, powala na kolana, choć nie łatwo mnie do tego zmusić, jeśli sam nie zechcę, Pani Róża, jest Kobietą o bardzo Dominującej naturze i potrafi to zrobić, więc jej się to udało, a ja uwielbiam kiedy Kobieta potrafi Dominować nademną, Miałem możliwości przez godzinę Lizać jej Stopy, ale co robiłem ze Stópkami to już moja tajemnica, i poza tym, spędziłem czas spacerując z Panią Bogini Różą w mym mieście, towarzysząc, aż do odjazdu, Pani Róży z Poznania, poznałem ją troszkę prywatnie, co niewielu pewnie się udało, Naprawdę wyjątkowa i magiczna Pani.. Całuję Stópki Pani Bogini Różo.. Grzesiek 

Grzesiek, 08.08.2016 18:01

Jeszcze dopiszę, że Cudownie było, Lizać Pani Stopy, obgryźć, skórki z pięt i ze Stópek, mieć Pani Stopy na mej twarzy, gdzie miała Pani władzę absolutną nademną, Pani Bogini Różo, gdy byłe pod Pani Stopami, i kiedy podałem na kolana na Pani rozkaz, Bogini ma, Wspaniałe uczucie.. Jeszcze wspomnę, dziękuję że mogłem również Wylizać Pani Szpilki, i Wypić piss Pani, Padam do Sto Pani i Liżę i Całuję Pokornie, jak Pani Bogini Róża, sobie zażyczy.. 

matusz, 19.11.2016 16:15
Jestem szczęśliwym posiadaczem mocno znoszonej skarpetki Władczyni. Jestem niesamowicie wdzięczny mojej Bogini Róży, że dała mi możliwość zakupu tak wspaniałej rzeczy z jej stópkowej garderoby. Przyznaję, że zapach jest wyrazisty... Najpiękniejszy jaki było mi dane wąchać w życiu. Przyznam się, że dopłaciłem mojej WŁaścielce za tą skarpetkę, ponieważ jest tego warta. Nie jestem w stanie opisać mego zadowolenia, Pozdrawiam 

Toegazer, 13.12.2016 01:54

Amazing goddess with real skill as a domina and a foot model. I highly recommend a session with this amazonian foot goddess. I travelled from Ireland to meet her, she has real charm and grace and is very fair financially, she is not out to rip sub men off. Very important. I will see her again but until then I must pray that goddess will allow me the privilege of worshipping her divine feet once again. 

łukasz, 24.02.2017 19:08

Kupiłem od Bogini Rajstopki z Jej Boskich stópek Piękny i wyrazisty zapach i smak jaki był w rajstopkach przeszedł moje wszelkie oczekiwania Jeśli ktoś się waha nad zakupem ,to polecam naprawdę warto Mieć coś co Piękna Bogini miała na swoich cudownych stopach ,to wspaniałe uczucie 

Na tym kończą się warte wspomnienia komentarze. Potem zapewne funkcja ich zamieszczania została w jakiś sposób zablokowana, nie wiem o co chodzi. Do tego zorientowałam się dziś właśnie, że miałam skrzynkę pełną wiadomości, ale powiadomienia o ich nadejściu szły na jakiś nie znany Mi adres e-mailowy... Cała Ja - wieczne nieszczęścia. 

Komentarze

  1. Tęsknie za Panią moja królowo. (Mariusz)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey There. I found your blog using msn. This is aan extremely
    well written article. I wil make sure to bookmark it
    and return too rea more of your useful information. Thanks for the post.
    I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.