Czerwone szpileczki

Te szpileczki to jedne z Moich ulubionych butów. Cudowne w nich jest absolutnie wszystko: od koloru, po wzornictwo, aż po wygodę. Przy tym pasuje do nich jedna z Moich ulubionych sukienek dresowych (tak, tak, jest takie określenie!). Całość podoba się nie tylko Mnie, oczywiście :-)

Trzy dni temu miałam ogromną przyjemność odbyć spotkanie ze sługą, który z racji swoich lat okazał się być bardzo interesującą, a przy tym uprzejmą osobą. Już na sam jego widok wykrzyknęłam z ulgą: nareszcie ktoś w słusznym wieku! Jednak młokosi do pięt nie dorastają starszym charakterem i podejściem. A zauważyć tu pragnę, że wygląd nie ma dla Mnie znaczenia. O ile nie masz dwóch metrów wzrostu, bo wtedy się zainteresuję :-D

Spotkanie zaowocowało ciekawym materiałem zdjęciowym, który tu poniżej prezentuję.


Komentarze

  1. Gorgeous heels! and you look so beautiful <3

    Reo

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego zainteresuje się Pani jak ktoś będzie miał 2 metry?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.