Prezenty

Kochaniutcy, zbliża się gorący okres prezentowy! Nie tylko Święta Bożego Narodzenia, ale też - i przede wszystkim - Moje urodzinki! Ja to mam dobrze, bo mam aż TRZY dni Świąt! 25 i 26 jak każdy, a 27 jest Moje święto 😀😀😀 !!!

Z tej okazji oczywiście musicie Mi sprawić prezenty. Nie każdego stać na szałowy gest, więc przygotowałam dla was rożne możliwości. Nie wyobrażam sobie, aby ktoś, kto regularnie czerpie przyjemność z oglądania zawartości Mojego bloga, nie odwdzięczył Mi się choćby w taki sposób! Tylko burak prosto ze stodoły nie umie wyrazić uznania w formie prezentu! Cała reszta powinna mieć w sobie choćby minimum kultury, która każe podziękować Pani za Jej trud włożony w rozwój bloga.

Tak więc zacznijmy od symbolicznych gestów. Poniżej znajduje się link, który pozwoli ci wpłacić dowolną sumę na konto PayPal Pani. Stać cię tylko na 5 złotych? Spoko. Czasy są ciężkie, a dzieci trzeba wykarmić. 5 zł też może być. Podobnie, jak 5 000 zł. PayPal wszystko przyjmie.


Ale może nie masz konta na PayPalu? Albo cenisz sobie anonimowość? Mam więc dla ciebie alternatywę: możesz przesłać pieniądze na serwis Yetipay korzystając z tego e-maila: boginiroza@yahoo.com

Lub też po prostu wykonać przelew bankowy na konto: 50102055581111168150400026

Jeśli wolisz sprawić prezent w formie doładowania telefonu, to również się ucieszę. Korzystam z sieci Orange. Kod doładowania wpisz w komentarzu i nie zapomnij przesłać Mi życzeń.

Poza tym potrzebuję kilku rzeczy materialnych. Oto Moja lista życzeń:

1. Obiektyw do aparatu Canon Rebel. Stary się popsuł. A Ja bym bardzo chciała mieć lepszy sprzęt do robienia sobie zdjęć stópek. W tym momencie nie pamiętam który dokładnie to jest model, sprawdzę to po powrocie do domu z Dubaju. Wrócę 21 grudnia. Ale może w ogóle numer modelu nie jest potrzebny. Obiektyw sam musisz wyszukać, bo Ja dostaję oczopląsu szukając takich rzeczy w sieci.

2. Ogromnie przyda Mi się także kamera cyfrowa do robienia filmików. Aparat fotograficzny niestety nie do końca się do tego nadaje ze względu na to, że nie ustawia na bieżąco ostrości. Nie znam się na sprzęcie elektronicznym, sam musisz coś fajnego znaleźć. Nie musi być z górnej półki.

3. Dwie szafki nocne, tu jest link. Możesz kupić jedną ty, a drugą kupi ktoś inny.


4. Chcę wymienić starą, rudą kanapę na nową. Zaprojektowałam sobie różową i taką chcę mieć. Praktyczna, bo rozkładana do spania. 

5. Gdybyście wiedzieli, na czym śpię, tobyście się za głowę złapali. Zdecydowanie nie jest to posłanie godne Bogini - stary materac z gąbką na wierzchu, aby nie było czuć sprężyn. Po długich poszukiwaniach zdecydowałam się na poniższy wybór. Rozmiar 160 x 200, pokrowiec Ultraphil. 


6. Do wykończenia sypialni przydałoby się łóżeczko, prawda? W końcu to esencja sypialni. Bogini nie powinna spać na byle czym. 

I to tyle w tym roku. Żadne ciuszki czy buciki, bo tych mam tak naprawdę zatrzęsienie. Pamiętaj, że tu nie chodzi o twoje fantazje, lecz o Moje. Dobry sługa słyszy, czego sobie Pani życzy i stara się skwapliwie te życzenia wypełnić. 

Kupno prezentów wymienionych w liście życzeń należy ze Mną wcześniej skonsultować, by ich nie dublować. Podam wtedy adres grzecznościowy pana sąsiada, z którego korzystam. Jedynie obiektyw i kamerę można przesłać paczkomatem pod adres Wrocławska 20, Białystok, podając numer telefonu 500 085 958. 

A teraz padnij na kolana i podziękuj w komentarzu za możliwość sprawienia Mi radości!


















Komentarze

  1. Świetne pomysły na na wykończenie pokoju oraz inspiracje znajdziesz na:
    https://kieleckafabrykamebli.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako architekt wcale nie uważam, że to są "świetne pomysły". To są pomysły dla przeciętnych ludzi bez większej wyobraźni.

      Usuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.