Buty do sprzedania

Chętnie pozbędę się starego, znoszonego obuwia. Dwie pary kapci, glany, sandałki, klapki na obcasie oraz czółenka, które wiele ze Mną przeszły. Jak widać nie raz i nie dwa miałam je na sobie. Kapcie nosiłam po jakieś 2 lata i muszę tu nadmienić, że Ja ZAWSZE chodzę w kapciach, poza szczytowym okresem letnim. Cena za jedną parę to 50 zł, tylko za glany chcę 100 zł, plus koszty wysyłki oczywiście. Ewentualnie można negocjować. Zgłoszenia należy przysyłać na adres: boginiroza@yahoo.com

Aktualnie szykuję też parę skarpetek na sprzedaż, zdjęcie poniżej. Mam je na sobie już drugi dzień i rzecz jasna na nich bardzo aromatyczne kapcie, które mogliście widzieć na Moich filmikach. Zaaa... powiedzmy 30 zł plus koszty wysyłki.


Komentarze

  1. A czy nie zostały pani przypadkiem te trampki widoczne na nieco starszych fotografiach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Które, te z zeszłego lata? Jeszcze poprzednich raczej nie fotografowałam, a i dawno już je sprzedałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.