Majteczki

Wzorem innych pań sprzedających używaną bieliznę przez Internet, Ja również mam coś do zaoferowania. Jednak nie łudźcie się, że są to nowe rzeczy, tylko parę razy założone. Ja sprzedaję to, czego naprawdę chcę się pozbyć. Co Mi zalega w szafach i szufladach, i czego już długo nie noszę. Mam na przykład kilkanaście par majtek, które dziś po raz pierwszy od dawna ujrzały światło, gdyż wyciągnęłam je w celu selekcji. Zademonstruję tu w celach reklamowych tylko cztery pary. Na początek. Jeśli będzie odzew z waszej strony, zainteresowanie, to zrobię zdjęcia pozostałym.

1. 
2.
3. 
4. 

Osoby zainteresowane kupnem proszone są o kontakt pod adres: boginiroza@yahoo.com. Cena za jedną parę to 20 zł, plus oczywiście przesyłka. Należy podać numer majtek. 

Na koniec chcę dodać, że zapewne wielu z was sobie wyobraża jaki to dochodowy interes musi być z tej sprzedawanej używanej bielizny. Otóż nie - mylicie się ogromnie. Bardzo rzadko zdarza Mi się coś sprzedać. Lewa skarpetka w paski leży załamana w kącie. Rajstopy z worka nie potrafią się ze sobą wprost rozstać - żadna para nie znalazła amatora. Czarne skarpetki, które tak niesamowicie w lato przesiąkły Mym potem, trafiły w końcu do pralki. Nie wiem, może coś robię źle... Ale jednak nie mam ochoty świecić tyłkiem prezentując majtki. Chyba mam dwie lewe ręce do sprzedaży. 

Komentarze