Mocno zaniedbane stópki

Od dawna już na sesjach adoracji stóp skłaniałam fetyszystów do zeskrobywania naskórka z pięt i stawów na stopach. Jest to szalenie przyjemne, a do tego czuję wtedy prawdziwą władzę nad adoratorem Moich boskich stópek. Wielu z nich nigdy tego wcześniej nie próbowało, lecz każdy był zaskoczony swoimi pozytywnymi doznaniami. Pamiętam jedną sytuację, gdy zaczęłam skrobać piętę o górne zęby uległego, leżącego na podłodze, wpychając mu ją do ust. Podniecił się w oka mgnieniu i natychmiast doszedł. Był całkowicie oszołomiony tym zajściem.

Jednak nie zdawałam sobie długo sprawy z istnienia pokaźnej grupy fetyszystów, którzy skrycie marzą o byciu koszem na odpadki ze stóp swojej Pani. Dopiero właśnie ostatnio uzmysłowiłam sobie, że zaniedbane, okropnie wyglądające, ze zgrubieniami spody stóp mogą być czynnikiem, który wywoła nieziemską ekstazę. Przyznam, że Mnie to zaskoczyło, ale też bardzo zaintrygowało. Przełamałam więc swój wstyd oraz poczucie estetyki i zdecydowałam się zrobić klip, a także kilka zdjęć. Ich popularność była zadziwiająca. Zrezygnowałam więc chwilowo z pedikiuru, by rozwijać ten temat. W planach mam jeszcze przynajmniej dwa filmiki i jeszcze jakąś serię zdjęć. Najnowszą prezentują poniżej :-)

Wielbiciele zadbanych stópek muszą się uzbroić w cierpliwość. Obiecuję jednak, że postaram się im to wynagrodzić.

Komentarze

  1. Witam serdecznie Panią, jestem miłośnikiem kobiecych stóp. Pani stópki są kwintesencją fetyszu.Jest mi niezmiernie miło że trafiłem na Pani bloga i z wielką przyjemnością będę śledził wszystkie wpisy. Pozdrawiam serdecznie Beliar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byla by mozliwosc stac sie Pani koszem na odpadki sesje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest szansa zostac pani koszem na odpadki na sesji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia nr 1 i nr 3 są niesamowite! . Trafiłem na pani blog przypadkiem, szukając właśnie takiego contentu. Pani niewypeelingowane pięty wyglądają bosko. I są prawdziwym spełnieniem marzeń faceta zorientowanego na ten unikalny fetysz. Kontrast pomiędzy pięknie zadbanymi i pomalowanymi paznokciami z manicure i twardymi piętkami jest tym co rozpala mnie do czerwoności 🤩 Gorąco dziękuję że przełamała się pani do tej tematyki. Życzę pani sukcesów w karierze i wielu posłusznych klientów. Z wyrazami szacunku.. wielbiciel rough & dirt🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.