Skype

Dobra. Długo nie mogłam sie na to zdecydować, ale po prostu taki mam charakter. Skoro na ShowUp mam zablokowane pokazywanie się na stronie głównej, a do tego zaczęły występować poważne kłopoty z dźwiękiem, to lepiej już się pokazać na Skypie. Tam też będzie grono jedynie wtajemniczonych wielbicieli, a przynajmniej nie będzie niespodzianek audio. I taniej wyjdzie dla wszystkich.

Ale nic za darmo. Przede wszystkim musisz mieć konto na serwisie Pay Pal. Nie zapomnij go też doładować. Wszelkie opłaty będziesz wysyłać na konto powiązane z tym adresem: boginiroza@yahoo.com

To nie Gadu Gadu, gdzie piszą do Mnie dziesiątki osób dziennie. Średnio jakieś 5 z nich dziennie blokuję, a musze nadmienić, że nie loguję się na GG codziennie. Penis na awatarze? Blok. Słowo "sex" w nicku? Blok. "Szukasz kogoś?" lub pokrewne w powitaniu? Blok. Założe się, że pobiłam rekord GG w ilości zablokowanych osób.

O Moim koncie jako Bogini Róża na Skypie wie zaledwie kilka osób. I właśnie takie zostanie - ekskluzywne. Do grona osób przyjętych jako znajomi zostaną zaakceptowani tylko ci, którzy wniosą opłatę. Raz na pół roku będzie usuwana i trzeba będzie znowu wnieść opłatę, by zostać przyjętym. Jako daty wyznaczam 1 grudnia oraz 1 czerwca.  Jeszcze muszę się zdecydować co do ceny.

W czasie tych wirtualnych spotkań będzie można zapłacić za indywidualną tresurkę, podobnie jak na SU. Dlatego potrzebne jest konto na PayPal: w celu szybkich transferów.

Zastanowię sie nad cennikiem oraz ewentualnymi szczegółami i dziś lub jutro dam wam znać. Jeśli macie jakieś pomysły, to chętnie ich wysłucham.


Komentarze