Pumeks

Wczoraj nagrałam dla was nowy filmik. Jest w klimacie waszego ulubionego filmu z trampkami aka "Liż!", ale trochę się różni, przede wszystkim jest ostrzejszy. Skierowany jest do amatorów zeskrobywania martwego naskórka ze stóp. Niestety, trochę źle ustawiłam ostrość, co chyba nieco przeszkadza w oglądaniu. Ale trudno. Zaczęłam dość nerwowo, ponieważ nie miałam przygotowanego scenariusza i po prostu poszłam na żywioł. Wielbicieli super zadbanych stópek od razu uprzedzam, że zaniedbania, jakich się dopuściłam w celu zrealizowania filmu, są wręcz rażące i może lepiej niech sobie ten materiał odpuszczą.



Komentarze

  1. Tego pragnę najbardziej.. By właśnie w ten sposób Pani usługiwać.. Kocham Pani stópki i niezmiernie ciekawi mnie ich smak.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.