Gadu Gadu

Istnieje możliwość skontaktowania się ze Mną przez komunikator GG. Jednak pisze do Mnie tak duża ilość osób, że jeśli od pierwszego słowa nie zwrócisz na siebie Mojej uwagi, to masz marne szanse na rozmowę. Najlepiej jest napisać krótką, konkretną wiadomość z prośbą o spotkanie, wymieniając miasto spotkania. Powitania w stylu: hej, cześć, siema czy co słychać? nie wzbudzą Mojego zainteresowania. Zadawanie głupich pytań, wynikających ze słabego przyswojenia sobie treści strony lub ogłoszenia, również natychmiast Mnie rozzłości i zniechęci do rozmowy. Uwierz Mi, że przez GG próbują się ze Mną skontaktować codziennie dziesiątki osób. Nie z każdym muszę rozmawiać i nie z każdym muszę się spotkać. Jestem wybredna. W końcu sesje fetyszyzmu stóp nie są produkowane na taśmie fabrycznej. Owszem, ma to swoje konsekwencje finansowe, jak już to zauważyłeś, jednak nie potrafię do tego podchodzić mechanicznie. Po prostu obchodź się ze Mną jak z jajkiem, bądź konkretny, a zapewne osiągniesz cel.

GG 3002997

Komentarze