Kolejne turnee po Polsce

W najbliższym czasie odwiedzę Warszawę, Łódź, Wrocław i Poznań. Osoby chcące się ze Mną spotkać na sesję w klimacie fetyszu stóp mają obowiązek złożyć podanie zawierające imię, wiek, numer telefonu oraz opis upodobań na adres boginiroza@yahoo.com.

Podczas poprzedniej wycieczki ledwo zwróciły Mi się koszty. Lublin był kompletną pomyłką, spotkania w Krakowie opłaciły Mi wynajęcie lokalu, ale wyżywienia i przejazdów już nie. Po nieudanej wizycie w Lublinie, gdzie NIKT się nie stawił na umówione spotkanie, byłam w dużym stresie, gdyż nie miałam ze sobą tyle gotówki, by pokryć wydatki w kolejnych miastach. Na szczęście wyszłam na końcu chociaż na zero. O Wrocław się nie martwię - tam miałam sporo spotkań z naprawdę fajnymi ludźmi. Jednak jeśli w Łodzi i Poznaniu, skąd stale dostaję prośby o wizytę, spotkania na adorację stópek nie okażą się wystarczająco intratne, więcej Mnie tam nie zobaczycie.

Także to od was zależy czy będziemy się częściej spotykać.

27.07. - 29.07. WARSZAWA
29.07. - 31.07. ŁÓDŹ
31.07. - 02.08.  WROCŁAW
02.08. - 04.08. POZNAŃ

Przypominam, że spotkania są płatne.

W przyszłości pewnie pojadę jeszcze do Radomia (chociaż mam wątpliwości), Katowic, Bydgoszczy, Gdańska i Olsztyna (też mam tu wątpliwości). Zgłaszajcie się do Mnie z prośbą o spotkanie w konkretnym mieście, to może w końcu tam pojadę, jeśli sporo osób wyrazi taką chęć.

Jednocześnie informuję, że z powodu rzadkich okazji do feminizacji czy bondage, nie będę już ze sobą wozić niezbędnych do tego akcesoriów. Może tylko wezmę ze dwa sznury na wszelki wypadek.





Komentarze

Prześlij komentarz

Zanim zamieścisz komentarz, proszę zastanów się, czy kogoś nie obrazi.